- گروه: اجتماعی
- کد خبر: 303
- بازدید: 448
- 1404/02/27 - 14:26:27
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:
موفقیت روابط عمومی در گرو تقویت فضای مجازی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روابط عمومی اساس توسعه و لازمه موفقیت در ارتباطات و موتور پیشران یک سازمان است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مخبتین»، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در جمع خبرنگاران به ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات اشاره کرد و گفت: فعالان عرصه روابط عمومی با تعهد و پشتکار خود، نور امید و آگاهی را در دلها روشن نگه می دارند.مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نقش آموزش و به روزآمدی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در ارتباطات موثر درون سازمانی و برون سازمانی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی حرفه ای باید با آموزش مستمربه عنوان کلید توسعه، نیروهایی به روز و کارآمد در ادارات و مجموعه ها باشد.
موفقیت روابط عمومی مرهون محتوا بخشی و تقویت رسانه و فضای مجازی
حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: اگر بخواهیم با عملکرد روابط عمومی بر مخاطبان اثرگذار باشیم، باید با دانش روابط عمومی، تکنیک های ارتباط با رسانه ها، روابط عمومی الکترونیک و مخاطب شناسی آشنا باشیم.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان استان اردبیل به گسترش فعالیت شبکه های اجتماعی در جهان و نقش آنان در شکل گیری افکارعمومی و ورود روابط عمومی ها به این عرصه اشاره کرد و افزود: شبکه های اجتماعی یا به عبارتی "شکل گیری افکارعمومی با یک کلیک" عامل مهم در سهولت گسترش ارتباط موثر ادارات با مردم در شبکه های اجتماعی بوده و روابط عمومی ها باید از شبکه های اجتماعی متناسب با برنامه های خود بهره برداری کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل افزد: روابط عمومی تبلیغات اسلامی مسؤولیت مهمی در پیشبرد اهداف متعالی این اداره کل داشته و با فعالیت شایسته در حوزه ارتباطات، تبیین اهداف سازمانی و تعامل با خبرگزاری ها در بین استان های برتر کشور قرار داد.
انتهای خبر/ ج
دیدگاهها